• Gra o Tron

Symbol: PL-VA65

Druga edycja gry strategicznej opartej na świetnej serii książek Georga R. R. Martina

Dostępność niedostępne
Brak towaru
243.00
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 2-5 dni
Cena dostawy 0
Odbiór osobisty 0
Paczkomat InPost 0
Kurier InPost - Przedpłata 0
Paczkomat InPost - Za pobraniem 16
Kurier InPost - Za pobraniem 17
Dostępność Brak towaru
Waga 1.8 kg
Zostaw telefon
Zaktualizowane drugie wydanie wprowadza szereg ulepszeń urozmaicając czas spędzony przy tej grze planszowej. Zawiera elementy z poprzednich dodatków, w tym porty, garnizony, karty "Dzikich" i oblężnicze, wprowadzając jednocześnie wiele nowych innowacji. Wygodne ekrany graczy będą ukrywać Twoje czyny przed oczami wścibskich graczy, a nowe karty bitewne poszerzą doświadczenia płynące z prowadzenia wojny. To, wraz z aktualnymi grafikami i zasadami sprawia, że czas nigdy nie był bardziej sprzyjający ku temu, aby zasiąść na żelaznym tronie.   Król Robert Baratheon nie żyje, a siedem księstw popada w chaos. Sześć wielkich rodów Westeros rozpoczyna krwawą wojnę o opustoszały Żelazny Tron:   Dom Lannisterów Stannis Baratheon  Dom Greyjoy Dom Starków Dom Tyrell Dom Martell   Gdy gromadzą się armie, a wściekłość wisi w powietrzu, zniszczenie księstw jest nieuniknione.   Oparta na bestsellerowej serii "Pieśń Lodu i Ognia"  autorstwa George R.R. Martina, Game of Thrones - gra planszowa pozwala graczom przejąć kontrolę nad jednym z z wiekich Domów Westeros i zażądać prawa do Żelaznego Tronu.   Zanurz się w grze pełnej sprytnych intryg, rozważnego rozmieszczania sił i dyplomacji. Zasmakuj Pieśni Lodu i Ognia.   When you play the game of thrones, you win or you die. There is no middle ground. - Cersei Lannister   Na czym to polega?   Pięciu graczy - pięć rodów. Każdy z nich chce zasiąść na Żelaznym Tronie i władać ziemiami Westeros. Królem zostanie ten, który po 10 turach będzie kontrolował największą liczbę regionów zawierających miasta lub fortece.   Każda tura składa się z 3 faz - fazy zdarzeń, rozkazów i akcji. Najważniejsza z pewnością jest faza rozkazów - tutaj w tajemnicy przed innymi graczami wydaje się swoim jednostkom rozkazy (kładąc przy nich żetony z rozkazami, grzbietem do góry) - wtedy też nawiązuje się sojusze, decyduje się, czy zaufać dotyczasowym sprzymierzeńcom, czy też bardziej opłaci się ich zaatakować.   Faza zdarzeń również dostarcza wielu emocji - może przynieść między innymi Mobilizację (czyli rekrutację wojsk), Atak Dzikich na ziemie Westeros lub Starcie Królów - jeden z bardziej emocjonujących elementów gry.   W czasie Starcia Królów odbywa się licytacja na pozycję w 3 obszarach wpływów:   Żelazny Tron (decyduje o kolejności graczy w czasie gry) Lennictwa - decyduje o wygrywaniu remisów w czasie bitew Dwór Królewski - reprezentuje siatkę szpiegowską danego Rodu, a w efekcie - siłę rozkazów, jakie można wydawać.   Im bliżej 10 tury, tym więcej sojuszy się rozpada, tym częściej wbijane są noże w plecy. Cóż... gdy gra idzie o taką stawkę, należy spodziewać się po przeciwnikach litości lub skrupułów.   Nagrody zebrane przez grę: Zwycięzca Najlepsza Gra Planszowa Roku "Best Boardgame of the Year Origins 2004" Zwycięzca "Gamers's Choice Award Origins 2004 "
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
Darmowa wysyłka

Dla zamówień od 199 złotych

Realizacja zamówień

od 1 do 4 dni

Realizacja zamówień

od 1 do 4 dni